Administratör - Kylmästarna i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Kylmästarna söker dig som vill jobba som administratör/ekonomiassistent.

Kylmästarna är ett expansivt företag i kyl, - värme och energieffektiviseringsbranschen och ingår i Nordic Climate Group.  Vår utgångspunkt är Skogås där vi sedan 2011 erbjuder våra kunder personlig service med en hög standard på servicearbeten och installationer av kyl och värmeanläggningar Kunderna finns i Stockholmsområdet och till dem levererar vi rätt temperatur med maximal energieffektivitet och minimalt klimatavtryck.

 

Vi vill vara en självklar förebild inom hållbara klimatlösningar och fokus på energieffektivitet i det vi levererar till våra kunder. Därför jobbar vi med naturliga köldmedier.

Kvalifikationer

Rollen vi rekryterar till är relativt bred men några exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är:

  • Hantering av Leverantörsfakturor
  • Arbeta i SDF, administrering av projekt, serviceordrar samt kontrollrapporter
  • Prissätta arbetsordrar mm
  • Hjälpa till att svara i telefon
  • Vara en i teamet där vi hjälper varandra

Teamet är viktigt för oss och därför är det viktigt att du är en lagspelare dvs ansvarstagande, självgående, prestigelös, kommunikativ men också engagerad och social för att vi ska lyckas tillsammans. Som en i teamet behöver vi kunna ställa upp för varandra och vara flexibla i rollerna när det behövs.

Gärna en gymnasialutbildning i ekonomi, inneha en god administrativ- och initiativförmåga samt värdesätter ordning och reda.

Kan du ta för dig och löser saker på egen hand, så uppskattar vi det.

Tycker du det låter intressant, Kontakta Jari Myllylä, VD, jari@kylmastarna.se, 0702-400912

Mer information

  • Ort: Skogås
  • Titel: Administratör
  • Omfattning: Heltid, tillsvidare
  • Sista ansökningsdag: 2023-09-26
  • Kontaktperson: Jari Myllylä

Vart såg du först den här annonsen?

Läs vår integritetspolicy här